oatmeal with grapes

Cautat de catre multi sub denumirea de oatmeal, acest terci de ovaz este o alegere sanatoasa pentru un mic dejun satios si gustos.

Fulgii de ovaz constituie o sursa importanta de fibre, iar in ei se gasesc antioxidanti care ajuta la formarea vitaminei E. Sunt ideali pentru a fi consumati la micul dejun cu atat mai mult cu cat aduc o lista întreaga de beneficii asupra sanatatii.

Mai multe detalii am scris aici, unde va invit sa cititi atat beneficiile fulgilor de ovaz cat si inca o reteta gustoasa cu banane si nuci caramelizate.

Ingrediente terci de ovaz cu struguri:

Ingredientele folosite sunt pentru un desert/ mic dejun in 2, numai bun pentru a fi romantic, micul dejun romantic, intelegeti voi :-).

  • 200 ml lapte de migdale
  • 150 ml apa
  • 80 g fulgi de ovaz ( tarate de ovaz )
  • 1 lingura miere de albine
  • 1 lingurita scortisoara ( eu pun mai multa de fapt dar imi si place )
  • cateva boabe de struguri negri

Modalitate de preparare terci de ovaz cu struguri:

Combinam apa cu  laptele de migdale sau alt lapte vegetal pe care il aveti la indemana, asigurandu-va ca nu contine zahar sau alti indulcitori ”naturali” .

Mentinem vasul pe foc potrivit si cand este aproape gata sa clocoteasca, adaugam fulgii de ovaz maruntiti la blender in prealabil si scortisoara.

Se amesteca continuu timp de 10 minute, la foc mic, iar in cazul in care mai este nevoie se mai poate adauga apa, astfel incat sa obtineti o consistenta cremoasa.

Cand terciul este gata, adaugam mierea de albine sau Stevia/ Xylitol  si amestecam , apoi compozitia o turnam in doua recipiente si cand se raceste adaugam cateva boabe de struguri negri sau alte fructe la alegere.

Lasati-va imaginatia sa zboare in ceea ce priveste topping-ul, se pot adauga nuci, fructe deshidratate, fulgi de cocos,  fructe de padure.

Pentru noi a fost un mic dejun tare gustos, cum sa nu incepi ziua bine cu asa preparat gustos si sanatos.

Cu drag, 

D