Au trecut opt luni de la ultima ediție #PittiUomo90, dar și opt luni de la prima colaborare #blackteam cu Băneasa Shopping City vs. Pitti Imagine.

Și, cum lucrurile bune trebuie repetate, aceasta a continuat și in 2017 cu #PittiUomo91, care s-a desfașurat între 9 și 13 ianuarie la Firenze.
Ne place Băneasa Shopping City din foarte multe motive:

  • continuă să rămână singura entitate fashion din România care face asocieri de imagine atât la nivel național, cât și internațional
  • se implică în multiple proiecte neconvenționale (cu precădere în zona de fashion) de exemplu- Paris Fashion Week sau târgul pentru bărbați, Pitti Imagine.

Prin simpla deschidere și dorință de a susține astfel de proiecte, Băneasa Shopping City este unul dintre brandurile care aduc valoare imaginii naționale în zona frumosului, artelor, modei și libertății de exprimare.
#blackteam, formată din Monica Munteanu PR și Denis Radu PR, împreună cu The Storyalist, au reprezentat din nou Băneasa Shopping City la Pitti Imagine 91, unde „dincolo de piesele vestimentare negre și tradițional românești, am putut aduce un strop de culoare prin atitudine”  declară cei doi.

Materialele foto si video furnizate de la fata locului, spun totul mai mult decat o mie de cuvinte.


For a special year vibe!

#Baneasagoestopitti #pittimmagine #menswear #pittiuomo91 #blackteam #urbanstorytellers