salată de rucola

Când viața îți dă rucola eu zic să faci o super salată!

Dacă mai pui și niște semințe, ceva avocado și un ou fiert, poți fi sigur că e o salată echilibrată, chiar și de dietă dar în același timp destul de sățioasă.

Asta am pățit eu într-o zi la prânz, când am descoperit că trecusem mult peste ora mesei. Cu alte cuvinte cam așa arată salata în regim de urgență.

După ce pui la fiert două ouă, scoți un castron și pui în el 1 mână de rucola (depinde cât chef ai de rumegat), mai cureți un morcov și îl pui tot acolo împreună cu 2-3 bile de mozzarella și jumătate de avocado tăiat cubulețe.

Sare după gust, un strop de ulei de măsline (unul aromat, de o calitate superioară) și ceva zeamă de lămâie vor fi ingredientele care vor face diferența.

Salata poate fi cu sau fără ou, dar fiind proteina mea de suflet nu avea cum să lipsească.

Eu m-am jucat cu niște semințe de chimen negru și câteva de floarea soarelui.

Eu știu că rucola asta nu e chiar cea mai prietenoasă frunză și multă lume chiar nu o tolerează, am trecut și eu prin asta și înțeleg, dar are nevoie de a doua șansă!

Prima dată când am încercat rucola am zis că mor, e drept că dădusem peste una amară rău, dar cu timpul am încercat fel și fel de combinații. Ne-am împrietenit atât de bine ca fac și smoothie-uri cu ea.

Deși nu pare când te uiți la ea, să știți că are valori nutriționale destul de ridicate, precum broccoli, varza de Bruxelles sau varza kale.
Dacă vrei să te obișnuiești cu ea încearcă să adaugi câteva fire într-o porție de paste, peste omletă sau de ce nu într-un sendviș crocant cu șuncă de curcan și cașcaval.

Nu uita că te poate însoți la birou, da, da, la birou, la pachet! #tucemanancilabirou

Când treci la nivelul următor, încearcă un smoothie cu rucola, avocado, lapte de cocos și banană. 

Cu drag, 

D