Il Passo, un brand cunoscut în industria modei și a pantofilor de calitate, continuă să surprindă ca de fiecare dată, atât prin colecțiile spectaculoase cât și prin trecerea de la import la producție proprie.
Momentul de celebrare a succesului în producția locală a fost marcat pe 24 mai, într-o atmosferă caldă și prietenoasă, împreună cu bloggeri, reprezentanți ai companiei și oameni de fashion.
Fabrica Il Passo s-a bucurat de creștere de la an la an, precum și de investiție continuă, iar acum a ajuns să numere 25 de angajați.
Oficialii Il Passo au povestit pe larg despre obiectivele pe care le au pe piața din România: dorința de a conferi stabilitate și de a întări încrederea clienților în produsele românești.
Oamenii din spatele acestei povești chiar transmit pasiunea pentru artă și pentru produse excepționale.
Iată că se poate să ai succes pe piața locală și implicit o evoluție armonioasă.
Compania a experimentat la prima mână trecerea de la import la producție proprie. Activează cu succes în România de 17 ani, cu un portofoliu compus din produse de cea mai înaltă calitate, achiziţionate de la furnizori din ţări precum Italia, Portugalia, Brazilia sau Turcia.
Odată cu trecerea la producție proprie, Il Passo a observat că publicul din România simte și mândrie, pentru că poartă încălțăminte de manopera românescă, nu doar satisfacție că este în pas cu cele mai noi tendințe.
Sunt convisă că succesul Il Passo va aduna și mai mulți iubitori de manufactură locală.
Despre Il Passo
Il Passo este un brand românesc înfiinţat în anul 1999 și a devenit unul dintre cei mai mari retaileri de încălţăminte şi accesorii din piele din România, mizând pe calitatea şi designul premium al produselor. Inspirate din tendinţele internaţionale dedicate atât doamnelor şi domnilor, cât și copiilor, colecţiile Il Passo propun cele mai în vogă piese ale momentului. Retailerul oferă modele care interpretează trendurile din marile capitale ale modei şi care stau la baza look-urilor esenţiale ale fiecărui sezon.
Lasă un răspuns