IMG_8045

Unele chestii, cele mai rapide adică, însă cele mai gustoase, nu au privilegiul de a fi fotografiate așa cum se întâmplă cu alte preparate de pe site. De aceea pagina de facebook Food for your soul este cea mai la îndemână pentru a prezenta băuturile de tip smoothie.

Este sezonul lor și totodată cel mai bun moment din an să profităm de beneficiile căpșunelor.

Căpșunele sunt bogante în antociani, acei coloranți naturali care țin inima sănătoasă și luptă împotriva celulelor anormale.

Bogate în polifenoli (antioxidant) consumul de căpșuni reduce riscul apariției bolilor cardiovasculare.

Căpșunele sunt bogate în antioxidanți puternici care luptă împotriva radicalilor liberi, inhibă creșterea tumorilor și scade inflamația din organism.

Faptul că sunt și gustoase a picat la fix mai ales pentru gusturile pretențioase ale celor mici.

Potrivite atât în salate, alături de brânză, nuci și frunze, căpșunile sunt cele mai atrăgătoare fructe pentru deserturi, torturi/ înghețate.

Smoothie cu căpșune

Pentru a beneficia de proprietățile acestora și pentru un mic dejun echilibrat, am ales o combinație între fructe, lapte vegetal și semințe de chia.

Despre chia am mai scris una alta în rețeta cu trufe raw.

Undeva la 5 căpșune de persoană cu 1 linguriță de semințe, 1/2 banană, 100 ml lapte vegetal și completat cu apă, sunt ingredientele necesare pentru un borcan cu sănătate.

Mai merge suc de limetă sau semințe de cânepă în loc de chia.

Știi și tu, gustul tău dictează în bucătărie!

Cu drag,